Jag är vacker..

..Trodde jag iallafall, men nänä. xD
Mamma har fått en fast jobbplats eller vad det nu va, så vi ska fira det.(vi ska äta middag hos mormor, vet inte om det skulle vara ett hmm.. Ett roligt sätt att fira nån men.. xD) När jag kom hem:
Mamma: Ska du byta kläder?
Jag: Varför det, tycker du inte att mina kläder som jag har på mej är fina(jag har på mej jeans åh en mussepig t-shirt)?
Mamma: Jo, men, jag menar nått mer.. finklätt!
Jag: Jaha.. Nä det ska jag inte.
Mamma: Jaha.. Men, ska du inte sminka dej lite?
Jag: Vadårå, påstår du att jag är ful?!
Mamma: Nä, men du kanske ville vara lite fin.
Jag: Men då menar du alltså att jag är ful, tack mamma!
Ja, min mamma tycker alltså att jag är ful(haha, hon menar nog inte så, men endå!!xD).

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahah XD! älskar verkligen din blogg och dina kommentarer xD <3

2011-02-20 @ 07:50:46
URL: http://flickansblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0