Meow

Hallo! Orsaken till att jag inte skrivit sen i måndags är för att jag råkade ut för en cykelolycka i tisdags då jag cyklade med klassen till Klabböle. Innan man kommer till Klabböle så finns det en brant lerväg som man åker nerför, så jag cyklade ner där i hög fart och skulle bromsa in lite, men då sladdade jag och flög över cykeln. Jag fick skrubbsår typ överallt, en stor bula i pannan och slog av största delen av min vänstra framtand, som for igenom huden mellan näsan och läppen. Jag blev tvungen att sy tyvärr, men det gick ganska bra. Jag har typ blåmärken lite överallt också, men annars så mår jag ganska bra just nu! Det var verkligen tur att jag hade cykelhjälm på mej. Om jag inte hade haft det hade jag fått en kraftig hjärnskakning och säkert skrapat upp huden i ansiktet och skadat ögonen. Så till alla er som cyklar: använd cykelhjälm, den kan vara skillnaden mellan allvarliga skador eller liv och död.
Oj, värst vad dramatisk jag blev :p! Men det är ju sant.

Kommentarer
Postat av: GIJETAAAAHDDHJF

usch vad hemskt!! :c krya på dig~<3

2011-06-12 @ 13:52:43
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0