Felsms.com

Till: Alle (stalker)
Sms: Gav du mitt nummer till Alle? Han är så jäkla jobbig ju. Och perves om inte annat! Precis när jag bytit nummer pga honom så fixar han det på 5minuter. Inte okej! Snart står han väl i fönstret och flåsar.
Svar: Jaha...alltså jaha... Perves? Är det det du tycker om mig? Och vadå bytt nummer pga av mig? Nu skickade du väl lite fel va? :(

Förklaring: Skulle skicka till en nära som vi kan kalla för M, men Så råkade jag skicka helt fel. Den här killen smsade mig 24/7 och råkade hela tiden vara i närheten av mig..hade jäkligt dåligt samvete efter jag skickat dock.. Ångrade min uppfattning om Alle efter detta felsmset, han visade sig vara en trevlig prick! :)
***
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0