Ledsen

Förlåt mig för vad jag nu tänker göra - hora ut mina känslor på bloggen.
Men jag kan inte hjälpa det, jag mår bara så sjukt dåligt just nu. Alltså åååååh! Jag skulle så gärna vilja ha en gud just nu som kan fixa allt. Men det är ju inte riktigt så det funkar..
Suck. Anledingen till att jag är ledsen är att det pågår en massa i mitt liv just nu och jag har så svårt att hantera allt. Och även om jag har fått nya och väldigt underbara vänner, som verkligen bryr sig om mig, så känner jag mig ensam. Eller det känns mer som att jag inte kan prata med någon om det här, för att jag redan har gjort det för mycket och jag är så rädd att mina vänner kommer att tröttna på mig och lämna mig, även fast de har sagt att de inte kommer att lämna mig. Jag vill bara lägga mig ner på golvet och låtsas att jag är en  morot..  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det känns faktiskt lite bättre nu när jag fått skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken söt blogg!

Svar: Man tackar! :D
Hanna

2012-10-28 @ 17:58:13
URL: http://rebelshoot.blogg.se
Postat av: ellen

Fin blogg! :D

Svar: Dsm! :D
Hanna

2012-10-28 @ 19:05:23
URL: http://elllenz.blogg.se
Postat av: Lisa

Hejj!
Jag har skaffat blogg med mina 3 bästa vänner, skulle vara kul om du kollade den! :D Sorry, om du fått detta flera gånger! Fin blogg föresten! :D
Kram

Svar: Trevligt trevligt, visst kan jag det! :DTackar! ^^
Hanna

2012-10-28 @ 22:18:14
Postat av: vivi

Kan nästan relatera till det där! Men allt löser sig med tiden!

Har föressten en frågestund.. Om du skulle ha lust och tid att slänga in en fråga eller två.

Svar: Jo, jag vet.
Hanna

Postat av: Julia Wisniewska

hej, allt bra idag?:D
KRAM.

Svar: Riktigt bra faktiskt! Sj? :D
Hanna

2012-10-29 @ 00:38:58
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se
Postat av: Josefine

Hoppas att det bli bättre! Det kommer nog fixa sig! :)
Kram! :)

Svar: Tackar! Jo, det brukar ju göra det. ^^
Hanna

2012-10-29 @ 08:19:54
URL: http://keepyourdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0