Ibland är livet hårt!.. Eller?

Jag hade trott att hela den här veckan skulle vara lugn och skön, MEN idag så bestämde sig min NO-vikare för att dumpa ett stort arbete om strålning från mobiler på mig och mina klasskamrater + ett muntligt prov och två labbar. Men det är bara att bita i det sura äpplet och få det gjort! ^^
Den skriftliga delen (om strålning från mobiler) ska vara klart och inlämnat den 20/2, så vi har ju tid på oss. Det muntliga provet är även samma dag. Och de två labbarna är till den 27/2. Så tid har vi som sagt gott om. ^^
Aja, nu ska jag inte sitta här och babbla om läxor! Nu borde jag ju egentligen berätta något roligt/mystiskt! :D
Fast nä. xD
Jag får se om jag kommer på något ikväll som jag kan berätta! :D

Kommentarer
Postat av: mymic

haha åh samma här xD

btw så säger man bara moshimoshi i telefon >_<

2012-02-09 @ 19:31:07
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0