Kneecap

Tjosan! Idag fick jag oturen att uppleva hur det känns att få sin knäskål slagen ur led. :/
Det hände på idrotten, när vi skulle göra kullerbyttor. Jag stod upp och en kompis råkade kullerbytta på mig. Jag blev väldigt chockad och det gjorde ju väldigt ont. Men en stund senare kom ambulansen och jag fick åka till sjukhuset. Där fick jag efter en stunds väntan morfin, och sedan drog en läkare till knäskålen. Det gjorde faktiskt inte speciellt ont. Då gjorde nog ondare att dra bort tejpen där kanylen till morfinet satt. XD
Jag har tydligen hög smärttröskel.. fast det märktes inte när sjuksköterskan tog bort tejpen. XD
Hoppas att ni har det bra och att mitt knä återhämtar sig fort! ^w^

Kommentarer
Postat av: Moa

Usch vad hemskt!

Allt bra annars ?:}

2012-04-24 @ 15:34:40
URL: http://pphotographyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0