Eucerin

Moshimoshi! Ville bara tipsa om en suverän återfuktande hudkräm som heter Eucerin och ser ut såhär:
Den är helt fantastisk! Min hud är alltid torr och behöver därför smörjas in med hudkrämer varje dag för att få len hud. Och den här hudkrämen är den bästa hudkrämen jag någonsin har provat! Huden blir superlen, och krämen luktar jättegott! Det tar dock lite längre tid för den att absorberas av huden än andra krämer som jag provat, men när den väl absorberats så är huden som sagt superlen! Krämen är dryg och luktar supergott! Jag rekomenderar den här krämen till alla torrisar där ute! ^_______^
(Bilden är lånad härifrån.)
Moshimoshi! Ville bara tipsa om en suverän återfuktande hudkräm som heter Eucerin och ser ut såhär:
Den är helt fantastisk! Min hud är alltid torr och behöver därför smörjas in med hudkrämer varje dag för att bli len. Och den här hudkrämen är den bästa hudkrämen jag någonsin har provat! Huden blir superlen och krämen luktar jättegott! Det tar dock lite längre tid för den att absorberas av huden än andra krämer som jag provat, men när den väl absorberats så är huden som sagt superlen! Krämen är dryg och luktar supergott! Jag rekomenderar den här krämen till alla torrisar där ute! ^_______^
(Bilden är lånad härifrån.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0