Chokladbit

Jag tänkte berätta en liten skojig grej för er! :D
Det var i fredags förra veckan på tyskan detta skedde.. xD
Vi hade delats upp i grupper och arbetat med en tysk stad per grupp(redovisningen gjordes på powerpoint).
I det här arbetet skulle vi bland annat ha med en känd person från staden vi arbetade med.
När det var min tur att berätta om en känd person, i mitt fall RoseMarie Nitribitt - hon var en känd prostituerad som blev mördad, så när bilden kom upp på den här kvinnan:
så började en i min grupp asgarva. Och precis då jag berättade att RoseMarie var prostituerad, så brast min lärare ut i skratt och skrattade resten av våran grupps redovisning. Efter våran redovsining så sa hon såhär: "jag är hemskt ledsen att jag skrattade, men jag trodde att det var en chokladbit på bilden." xD
Av alla saker i världen.. EN CHOKLADBIT??! Seriöst! xD
Ja, vad kan jag säga? .. Jag älskar min tyskalärare! xD

Kommentarer
Postat av: Anki

Fin blogg ;)

2011-12-02 @ 16:07:44
URL: http://nygrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0