Oh god.. XD

Spårvagn 7, Stockholm

Två tjejer ~14 står och trängs i hörnet på spårvagnen, med varsin Iphone i handen.

Tjej 1: Asså jag har bara fått 15 gillningar på min senaste Instagrambild.
Tjej 2: Men den har ju inte legat uppe så länge, du la ju ut den precis innan jag kom till dig.
Tjej 1: Men jag har ju liksom 160 följare, det borde vara fler gillningar!
Tjej 2: Ofta du har 160? Jag har bara 100!
Tjej 1: Amen jag lägger ut ashoriga bilder.
Tjej 2: Det gör jag också, skithoriga verkligen! Fast det kanske man inte ska säga så högt där det är massor av folk.

Tjejerna tittar runt, och alla som stått och lyssnat slänger snabbt ner blicken i golvet.

* * *

Ikea, Uppsala

En kvinna ~50 och hennes dotter ~20 står vid blomavdelningen.
Kvinnan: Du ska inte ha en sådan här då?
Dottern: Nej, mina blommor bara vissnar.
Kvinnan: Men de här behöver inte så mycket vatten.
Dottern: Mamma, jag har dödat en plastväxt!

* * *
Coop Forum, Malmö

Det är tisdag och Coop har utförsäljning på lösgodis. Det är mycket folk som trängs vid godishyllorna.
Pojke ~4: Titta mamma! Så många människor det är som ska köpa lördagsgodis! Men det är väl inte lördag idag?
Mamman: Oj, så knasigt! Det är ju tisdag idag.
Kille ~25 (vänder sig mot pojken och hans mamma): Jag har inte tid att köpa godis på lördag så jag köper det idag istället och sparar det tills på lördag.
Pojken: Det var ju smart, faktiskt.
Kvinna ~60: Han ljuger och ska inte alls spara godiset tills på lördag för jag hörde honom prata i telefon tidigare. Han ska äta det ikväll och han har köpt chips som han också ska äta. Jag ska inte heller spara mitt godis. Jag ska äta det direkt när jag kommer ut från butiken.

* * *

Buss, Borlänge

2 killar ~16 sitter på bussen. Kille 1 känner med fingrarna i nacken på kille 2.
Kille 2: Vad gör du egentligen?
Kille 1: Vet du om en speciell sak med din nacke?
Kille 2: Öhm. Nej…
Kille 1: Dina finnar i nacken stavar "taco" i blindskrift. Felstavat, men ändå.

* * *

Pizza Hut, Heron City, Stockholm

En man ~55 och hans två döttrar ~16 och ~20 sitter och äter.
Yngre dottern: Jag kan få in hela min näve i munnen.
Pappan: Det är det som kallas fisting.
Döttrarna brister ut i skratt.
Äldre dottern: Det här ska jag fan anteckna!
Yngre dottern: Jag också!
Pappan: Men fan inte på Facebook!

Kommentarer
Postat av: linnnnn

hahahaha omg!

Svar: Eller hur.. XD
Hanna

2012-10-06 @ 14:25:38
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0