Bloggtorka

Hallo!
Jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat på typ tusen år, men jag har varit helt uppslukad av annat. Vänner, plugget etc. Jag har även sett mycket mindre på anime och läst betydligt mindre manga pga av mina vänner. Jag har umgåtts så mycket med dem på den senaste tiden. Men det känns bra. Vi har väldigt kul tillsammans! ^_____^
Idag har jag haft utvecklingssamtal med min mamma och min lärare. Som vanligt så gick det alldeles utmärkt. Alla mina utvecklingssamtal är som en riktig egoboost! Min handledare fullständigt överröser mig med beröm, trots att jag hade F i ett prov i organisk kemi. Min mamma blev inte heller arg eller besviken på mig. Snacka om sköna föräldrar och lärare. :3
Juste, jag ska tydligen få individuella kurser i engelska, eftersom att jag är före alla andra. *Stolt*
Engelska är verkligen lätt. Och engelska är ju överallt, så man snappar ju enkelt upp uttryck osv. ^____^
Men nu ska jag göra annat. Hej så länge! :3

Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Haft en bra dag? :)

2012-03-27 @ 19:12:29
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0