The weekend

I helgen som var så for jag, mamma och min syster iväg till Ö-vik över dagen med min mammas "kompis" och hans två barn. Det var jättekul! Jag köpte tre par jeans, en behå och en tröja. Det roligaste var att jag kunde ha allt jag provade på en gång! Det är inte ofta det händer, så jag blev typ.. überlycklig! ^^
Sen vid middagsdags så åt vi på en kinesiskt resturang, "China Tower". Riktigt god mat! Jag åt scampi med currysås och en awesome bananasplit! ^^
Bananasplitten! :D
Tröja, Kappahl, 299kr. :3
Behå, Cubus, 149kr. :>

Kommentarer
Postat av: Shelinda

Åh, kinamat är så gott! 8D Bananasplit var verkligen längesedan jag åt, det är också jättegott! =D Banan, glass och choklad är en perfekt kombination :3



BHn var jättesöt! Behöver faktiskt en ny, har bara två stycken som jag gillar xD



Svar: Ja, det känns helt underbart! Mitt första mål är 75 kg, sedan om jag känner att jag klarar av att gå ner mer så ska jag det ^^ Klart du ska vara stolt, det är ju jätteduktigt! Det är ganska svårt att gå ner i vikt, eller iaf bli motiverad att börja och så =) Många säger "jag börjar imorgon" vilken just är anledningen till att jag (och många andra i världen) varit överviktig största delen av livet =P



Alltså, det finns ju alltid gympaskor i 42, men om man vill ha lite finare skor, t ex boots, pumps, sandaler/sandaletter etc, DÅ är det svårt att hitta! Så både vardags- och finskor egentligen. Vill ju ha lite att välja mellan också, men det är svårt för det finns inte så mycket i Sverige =/



Kramar<3

2012-02-13 @ 21:04:32
URL: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: ååh vad trevligt :D jag ska fira med min pojkvän ^^



GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! <3



kramar<3

/kokorochan

2012-02-14 @ 16:50:49
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0