Mitt liv :3

Som ni märkt, så har jag bloggat betydligt mindre de senaste månaderna.
Men jag har varit upptagen med plugg, vänner och den tiden jag egentligen kunde ha bloggat, så har jag läst böcker istället. XD
Och när jag inte har läst så har jag kollat på Magnus Betnér och lyssnat på Timbuktu. :D
Magnus Betnér och Timbuktu är mina nya förebilder! Jag tycker att Betnér har sjukt bra åsikter osv och Timbuktu's texter är helt fenomenala!
Och juste. På den senaste tiden så har jag blivit väldigt intresserad av politik, världspolitik! Det är så himla intressant. ^^
Ja, det här var väl allt för mig just nu. :3

Kommentarer
Postat av: my (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

Åh, gillar också Betnér :D

2012-04-18 @ 15:09:58
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0