Konbanwa

Hallo! ^w^ I hope you're not angry guys.. det var ju ett tag sen jag skrev. xD Men jag har tre bra ursäkter! :D :
1. Jag har varit sjuk.
2. Jag har inte orkat.. xD
3. Jag har varit bortrest.
Apropå den sista ursäkten, jag har varit hos min gammelmoster i Iggesund, som ligger en mil söder om Hudiksvall. Vi var där p.g.a. att hon fyllde år och så var det marknad i Hudiksvall oxå. :3 Jag kommer att lägga upp några bilder lite senare i bloggen på grejerna jag köpte + två grejer från Kroatien och en annan sak som jag köpte från Nolia i början av augusti. :3
Hur som helst, ny vecka, nya händelser. Även om det inte hänt mej något speciellt, förutom att jag opererade min stortå för andra gången.. :< Jag hade nageltrång som utvecklades till något hemskt. xD
Första gången jag opererade min tå så berättade sjuksköterskan hur det skulle gå till: "Du kommer att få två sprutor med bedövning på stortån, sen så skär läkarn bort en rejäl bit av nageln." Och, hon sa att sprutorna skulle känna som två helt vanliga sprutor. MEN ack så fel hon hade..  Sprutorna kändes typ såhär:.
Men idag så gick det jättebra. Visst, sprutorna gjorde typ skitont men, det gick mycket bättre än förra gången. Den här gången så var läkaren mer kunnig än den andra läkaren.. :3
Men seriöst, när jag fick reda på att jag blev tvungen att operera min tå igen så kände jag mej  ungefär såhär:
En bild säger mer än tusen ord, alltså säger dem här bilderna mer än 3000 ord. xD
Well.. that's my precious life.. eller inte.
AAAAAAAAAAAAAAH, GORDON KITCHEN NIGHTMARES BÖRJAR NU!!! 
Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0