Min härliga dag

Hallo! Det har varit en superhärlig dag idag! Om man bortser från att när jag kom till skolan så upptäckte jag att jag hade glömt min skåpnyckel hemma(hade även misstankar om att jag låst in den i skåpet av misstag), så jag var tvungen att gå hem för att hämta den. Sedan när jag kom tillbaka till skolan och skulle låsa upp mitt skåp(hittade inte min nyckel så tog mina extranycklar istället), så upptäckte jag att jag tagit fel extranycklar. Jag fick gå hem en andra gång för att leta efter mina extranycklar. När jag kom tillbaka till skolan för andra gången upptäckte jag(igen)att jag tagit fel extranycklar. Det slutade med att min SO-lärare fick bryta upp mitt lås, och jag fick lägga mina böcker i Linnea's skåp. Sedan när skoldagen var slut, och jag kom hem, så hittade jag min skåpnyckel i min munkjacka. Är inte livet helt underbart? Imorgon så måste jag nog åka ner till stan och köpa ett kodlås. Risken då är väl bara att jag glömmer bort koden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0