Blonderar håret

Jag håller just nu på att blondera mitt hår. Det är allting lika skönt varje gång jag blonderar håret! Jag undrar varför.. :3 Jag använder mej av färgen på bilden ovanför. Jag köpte den(eller egentligen de, för  jag var tvungen att köpa två st p.g.a mitt långa åh tjocka hår)för 79kr st tror jag, om jag minns rätt.
Uppdatering: Ska skölja ur färgen snart. Håret blev tyvärr lite ljusare på den vänstra sidan av mitt huvud.. xD
Resultat: Färgen suger. Nu har jag lite gula skiftningar i mitt hår, snyggt! Jag ser ut som en fjortis, jippie!!
Sammanfattning: Blondera inte håret om du har lite röda pigment i håret. Köp inte den här färgen. Låt inte din mamma färga ditt hår, om hon inte är en frisör.
Ännu en uppdatering: Jag kollade nyss på Kissies blogg. Mitt hår ser inte så.. ovackert ut. Jämfört med Kissies hår  iaf. :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, det är bra att det är ser bättre ut än hennes! Det blir nog bra! (Y)

2011-01-10 @ 21:56:13
URL: http://ollieee.blogg.se/
Postat av: saaaaaaga

haha, hanna du är fan kung XD HAHAH <3

2011-01-11 @ 11:31:52
URL: http://sagamalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0