Svar

Hallo! Fick nyss en fråga i kommentarsfältet; "Kan inte du lägga upp en bild på den där HelloKitty mobilen som såg ut som en sån där spegel, som du önskade dig i julklapp?"/Anonym
Jag antar att den är ifrån nån av mina vänner eftersom att ingen annan vet att jag vill ha en Hello Kitty mobil O__________o eller har jag skrivit det i bloggen? Aja, iaf! Det var inte en Hello Kitty mobil som såg ut som en spegel som jag ville ha utan det var en touch. Men jag kan lägga upp bilder på båda två! ^___________^
Det här är den jag vill ha. Den finns att köpa på eShop247.
Det här är den där spegelliknande mobilen som du skrev om. ^___________^
Den finns att köpa på Blocket.

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ska klä granen snart! Har du gjort det än?

2010-12-23 @ 13:55:16
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Lelle & Lollo

Tack! God jul!

2010-12-23 @ 18:10:03
URL: http://lollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0